אב הפעוט שטולטל: "הכרנו את המטפלת לאחר שקיבלנו המלצות מחברים"

    דוד לזר No Comments on אב הפעוט שטולטל: "הכרנו את המטפלת לאחר שקיבלנו המלצות מחברים"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחסדי שמים: שיפור חל במצבו הרפואי של דניאל גרסון הפעוט החרדי בן הארבעה חודשים המאושפז בבית החולים לאחר שטולטל על פי החשד על ידי המטפלת שלו.

    הפעוט נגמל ממכונת ההנשמה והוא עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שניידר בפתח תקווה, ובני משפחתו מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו: דניאל חיים בן לירון.

    הבוקר דיבר עידן – אביו של הפעוט עם מרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' והתייחס לחקירת המשטרה ולפרטי המקרה: "המשטרה בודקת את זה, זה החשד כרגע, זה עדיין בתוך חקירה, אני לא יכול לדבר על זה בכדי לא לפגוע במאמצי החקירה, הרופאים אומרים שזה היה טלטול".

    כמה זמן בנך היה אצל אותה מטפלת?, "דניאל שלי היה שם חודש אצלה, אנחנו אנשים עובדים שלא יכולים להרשות לעצמנו לא לעבוד ולשמור עלי בבית, עשינו את זה בלב כבד, לא קל להפקיד את האוצר הקטן שלך בידי מטפלת, טובה ככל שתהיה, קיבלנו המון המלצות ובדקנו, אני נזהר בלשוני אבל מבחינתנו עשינו את מירב הבדיקות כדי שנהיה רגועים כמו שהורה אמור להיות רגוע", לדבריו, "הרי תמיד דואגים, ואני מדבר אפילו על דברים קטנים, תמיד יש דאגות, אפילו על להחליף את הטיטול בזמן הנכון".

    איך הגעתם אל אותה מטפלת? "הכרנו אותה לאחר שקיבלנו המלצות מחברים קרובים שילדיהם היו אצלה", סיפר האב.

    דיברתם איתה, משפחתה ביקשב סליחה? "אלי לא פנו ולא דיברנו איתה, אני לא יודע אם זה ממניעים חיצונים, אבל אנחנו לא עוסקים בזה, ואני לא מצפה שזה יקרה, אני מבקש מכולם להתפלל לשלומו, ואני סומך את ידי על המשטרה, הם בודקים את המקרה לעומק, שיחת טלפון ממישהו מהמשפחה שלה – לא תועיל לי ברגע זה".

    אם אותה מטפלת שומעת אותנו כרגע, מה תאמר לה? "אין לי מה להגיד לה כרגע".

    לסיום אמר האב כי "ראינו את השיפור הזה וראינו את החיבוק הגדול של עם ישראל, אנשים קיבלו את השבת מוקדם, עשו הפרשות חלה וקראו תהילים, ואנחנו מבקשים בבקשה בבקשה, תמשיכו להתפלל – כי זה עובד. ורק ככה נחזיר את דניאל הביתה בריא ושלם", אמר האב הבוקר ל'קול חי'.

    עו"ד ששי גז המייצג את המטפלת אמר בשידור כי "אני תקווה שהיום ישחררו אותה, אין חולק שאף אחד לא רצה בתוצאה הזו, ואני מקווה שהמשטרה תראה שהיא אכן לא טלטלה ופגעה בילד".

    לדבריו של גז, "היא אומרת 'אני לא טלטלתי', אבל היא טוענת גם שבמשטרה הייתה הודאה על סוג של טלטול, אבל כעת היא טוענת שזה הוצא ממנה תחת איומים והבטחות שווא לשחרור".

    האזינו לראיון המלא עם האב:



    0 תגובות